21/2/10

ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΥΡΩΝΑ

Προς το
Δημοτικό Συμβούλιο Βύρωνα


Από τυχαίο έλεγχο σε εκτύπωση της απόφασης με αριθμό 500 ημερομηνίας 16.12.2008 του δημοτικού συμβουλίου για το πρόγραμμα εκτελεστέων έργων του 2009, έπεσε στην αντίληψή μου ότι δεν εμφανίζεται το όνομά μου στους μειοψηφούντες, ή στους απέχοντες και άρα φαίνεται σαν να ψήφισα το πρόγραμμα εκτελεστέων έργων.
Αυτό αποτελεί αλλοίωση των πρακτικών του δημοτικού συμβουλίου αυτής της ημερομηνίας, στην έντυπη απομαγνητοφώνηση των οποίων (σελ. 122) σαφώς καταγράφεται ότι η ψήφος μου ήταν κατά.
Επειδή αυτή η παραποίηση των πρακτικών δημιουργεί μείζον πρόβλημα για την αξιοπιστία της επίσημης καταγραφής των αποφάσεων και δεν ξέρω σε ποια έκταση και τι ακόμα μπορεί να αφορά, δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι για κάθε δικαίωμά μου προκειμένου να προφυλάξω τις θέσεις της Αριστερής Παρέμβασης Πολιτών Βύρωνα και εμένα προσωπικά.

Ζητώ να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για τη διόρθωση αυτής της απόφασης και έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες για τυχόν άλλες αλλοιώσεις από την 1.1.2007 μέχρι σήμερα.
19/2/2010
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΖΙΟΡΤΖΙΩΤΗΣ